Chorwacja 2016

Chorwacja 2015

Lipcowa Chorwacja nie nastrajała bardzo żeglarsko. Upał i brak wiatru. Tak było i tym razem. Za to żeńska część załogi bardzo zadowolona, nie było przechyłów, słońce paliło niemiłosiernie, a że kobiety lubią brąz więc po rejsie pełne zadowolenie.

Lefkada 2015

Kolejna impreza dla firmy. Tym razem regaty firmowe. Wystartowaliśmy z Lefkas. Całe regaty odbyły się przy słabych wiatrach. Ale za to w bardzo sympatycznej atmosferze. Niestety tym razem nie wygraliśmy, ale było blisko.

Emden-Gdańsk 2013

Ten rok obfitował w Deliverki. Praktycznie po sezonie, jesienią, zadzwonił armator, który potrzebował pomocy w przeprowadzeniu zakupionego niedawno 42stopowego motosailera. Statek ten to leciwy jacht ze stalowym kadłubem z lat sześćdziesiątych. Po drodze mieliśmy niezłą przygodę. Gdzieś po środku Bałtyku na nocnej wachcie zauważyłem, że jacht nie reaguje na ruchy steru. Nad ranem okazało się, że poluzowały się obejmy na trzonie steru. Całe szczęście jacht z długim kilem sam się prowadził do rana, rano usunęliśmy awarię i popłynęliśmy dalej bezpiecznie.

Frejus- Sardynia 2013

Tym razem trafił nam się do przeprowadzenia piękny Sun Odyssey 54DS, jacht po naprawach gwarancyjnych miał trafić do czarteru. Trasa rejsu prowadziła z Frejus we Francji do Alghero na Sardyni. Na jacht dodarliśmy podczas sztormu. Po przeczekaniu wiatru we wspaniałych warunkach pożeglowaliśmy do Alghero.

Split-Umag 2013

Deliwerka jachtu Sun Odyssey 52. Popłynęliśmy na Wielkanoc, gdyż armatorowi skończył się opłacony postój w Splicie. Było raczej rześko, ale doborowe towarzystwo i atmosfera ogrzewała nieco jacht nocami.

Anglia-Polska 2013

W długi majowy weekend mieliśmy do przeprowadzenia jacht STARLIGHT 30 z Walton on the Naze w Anglii do Gdyni. Wspaniałą żeglarska przygoda po wodach pływowych na najbardziej uczęszczanym akwenie świata. Mnóstwo nauki i bezcennych doświadczeń.

Sardynia 2013

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Chorwacja 2012

Już po sezonie, we wrześniu wybrałem się z rodziną i przyjaciółmi na tygodniowy rejsik po Kornatach. Piękne zachody słońca, i gorąca wygrzana słońcem woda.

Dartmouth - Londyn 2012

Chorwacja 2011 rodzinnie

Wspaniały luzacki urlop w dwa jachty i cztery rodziny. Żeglowaliśmy dwa tygodnie wzdłuż całego Chorwackiego wybrzeża z Zadaru do Dubrownika i z powrotem. Po drodze zatrzymaliśmy się na wyspie Brać i z lokalną bazą nurkową zrobiliśmy nura na pobliskiej Solcie. W Komiży również korzystając z lokalnej bazy odbyliśmy dwa nury. Potem wspaniała nocna żegluga do Dubrownika. W drodze powrotnej spokojnie i leniwie bujaliśmy się miedzy wyspami.

Chorwacja 2011 majówka

Chorwacka majówka z Armatorami Sun Odysseya 52.2, z którymi potem nawiązałem stałą współpracę.

Czarnogóra 2011

Event firmowy , popłynęliśmy armadą czterech jachtów z Dubrownika do Baru. Po drodze opłynęliśmy wspaniałą Bokę Kotorską i zajrzeliśmy do przepięknej Budwy.

Chorwacja 2010

Wspaniały rejs po Chorwackich wybrzeżu. Popłynęliśmy na dwa jachty. Miały to być dwie Delphie40 jednakże jedna się popsuła w poprzednim czarterze i druga załoga dostała szybkiego Firsta 40, czego nie mogłem przeżyć do końca rejsu.

Bornholm 2010

Rejs w dwa jachty, my płynęliśmy jachtem Nicholson 303 z Gdyni na Bornholm. Początek rejsu odbył się przy silnych zachodnich wiatrach, ciężko halsowaliśmy aż do Darłówka. Tam przeczekaliśmy sztorm i po osłabnięciu wiatru pożeglowaliśmy na Bornholm, który przywitał nas wspaniałą pogodą.Powrót niestety w totalnej flaucie na dieselgrocie.

Majorka 2008 Sylwester

Rejs sylwestrowy Elanem 431 impression. Popłynęliśmy z Majorki na Ibizę zahaczając o Formenterę. Na Ibizie spędziliśmy wspaniałą sylwestrową noc. Ze względu na sporą odległość była okazja do nocnego żeglowania, które uwielbiam.